Schade

Hebt u schade? Dat is altijd vervelend. Samen met u zorgen we voor een juiste, vlotte en deskundige afwikkeling van uw schademelding. Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig hebt om uw schade aan te melden.

Hebt u al een schade gemeld en wilt u weten wat de status van uw melding is? Bel ons dan: 085 105 2700. Of start een chat door op de knop rechts onderaan deze pagina te klikken.

Direct hulp nodig?

Hebt u direct hulp nodig? Bel ons dan op het telefoonnummer: 085 105 2700. Buiten onze openingstijden kunt u contact opnemen met de alarmcentrale van uw verzekeraar. U vindt dit alarmnummer op de website van uw verzekeraar of in uw polisvoorwaarden. Klik op de knop hieronder voor een overzicht van veelgebruikte alarmnummers.

Autoschade

Hebt u schade aan uw auto, of hebt u schade veroorzaakt met uw auto? Bel ons dan. Wij kijken samen met u welke mogelijkheden er zijn om de schade zo goed en soepel mogelijk af te wikkelen. Om uw schade in te dienen bij uw verzekeraar hebben wij een Europees Schadeformulier van u nodig. Vul deze zo volledig mogelijk in, zowel de voor- als de achterkant, en onderteken beide pagina's. Dien duidelijke foto's of scans van uw schadeformulier in per e-mail (info@heemzaethe.nl) of per chat. U kunt ons het formulier natuurlijk ook per post sturen. Het is dan wel verstandig zelf een kopie te houden.

Veel verzekeraars werken samen met een netwerk van herstellers. Als u Allrisk (Volledig Casco) bent verzekerd kunt u wanneer u schade aan uw auto hebt direct naar een aangesloten hersteller gaan. Gaat u naar een niet-aangesloten hersteller, dan betaalt u vaak een hoger eigen risico. Op uw groene kaart vindt u de herstellers waar uw verzekeraar mee samenwerkt. U kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen voor meer informatie.

Heeft iemand anders schade veroorzaakt aan uw auto en bent u zelf niet verzekerd voor deze schade, dan kan onze gratis Heemzaethe Verhaalservice u mogelijk helpen. Weet u niet wie de schade heeft veroorzaakt, doe dan binnen twee weken aangifte bij de politie. Dit doet u eenvoudig online. Doet u niet of te laat aangifte, dan kunnen we u niet helpen om uw schade bij het Waarborgfonds Motorrijtuigen te claimen.

Wilt u meer informatie of heeft u aanvullende vragen? Neem dan contact met ons op.

Ik heb andere schade

Schade meldt u altijd via een schadeformulier. U dient het formulier bij ons in. Wij zorgen dan dat uw schademelding in behandeling wordt genomen door uw verzekeraar. Wij staan in contact met uw verzekeraar en houden het verloop van uw schademelding in de gaten. Voor al uw vragen, opmerkingen en aanvullende informatie kunt u bij ons terecht. Wij zijn altijd uw eerste aanspreekpunt en leiden alles in goede banen.

 

Klik hier om een schadeformulier te downloaden. Liever een schadeformulier per post ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Stuur uw schadeformulier naar info@heemzaethe.nl, of stuur een kopie per post naar:

Heemzaethe

Antwoordnummer 776

9700 WB GRONINGEN

 

Hebt u relevante documenten zoals aankoopnota’s, offertes of getuigenverklaringen? Voeg deze dan meteen bij zodat uw schade sneller in behandeling kan worden genomen.